tisdag 20 januari 2009

::Litet tomte troll::

I år bestämde jag mig för att försöka scrappa Julens bilder direkt så att dom inte blir liggande till nästa Jul. Ville inte låta alla dessa underbara bilder bli liggande tills dom känns passé! Det är så lätt att dom ligger där lite för länge och sen hamnar i skymundan för att nya kort framkallas och Julen känns som om den var för så länge sen! Jag älskar Julen och tog i år väldigt mycket kort och här kommer lite av dessa samlat på en LO. Jag har använt tre bilder påsamma layout för att jag helt enkelt inte kunde välja bara ett! Papper och tags från October Afternoon och ljuvliga snöflinge brads. (allt material från Magdas)
Lite kort dokumentation om julen och en del av klapparna lilleman fick.Jag ska verkligen försöka scrappa ALLA julbilderna jag vill "ha kvar" redan nu så att jag nästa Jul kan ägna mig åt enbart nya foton! :)
Tack för titten och ha en fortsatt trevlig dag!
.:KRAM:.

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfin layout, Karin! Jag ligger alltid minst 1 år efter med julbilderna... ;-)

01 09 10