söndag 26 april 2009

.:Min favoritplats:.

Ännu en LO skapad för att inspirera på scrapfebern hos Magdas :)
Vi åker till en ö i Stockholms skärgård varje år och om jag måste välja en plats på jorden där jag trivs allra bäst (bortsett från hemma då förstås ;)) Så ligger denna lilla dela av paradiset mig väldigt varmt om hjärtat! Naturlig sandstrand, härliga klippor, många små flader att sticka ner tårna i vattnet från och så dessutom lagom stort så att man kan ligga på olika sidor av ön beroende på vind å väder och ändå ligga bra! :) Alla båtar får plats! Stora som små! ;)Här på fotot smög jag mig ner mot stranden där Far och dotter satt alldeles tysta i sanden och bara njöt av just det... Stillheten och sanden...
Och nu ett stort tack till alla er som besöker bloggen trots mindre aktivitet den senaste tiden! :)
Det värmer! ;)
Jag kommer snart att kunna läga ut "total info" om allt som pysslats med under min "frånvaro"! Ett paaaar dagar till bara! ;) Sen så!
Kanske kan jag få juda på lite inspiration där emellan? ;)
Kika in imorrn igen så kommer det lite mer scrappat!
KRAM till er alla!

1 kommentar:

ANNAANNA sa...

En väldigt "skön" och stämningsful layout och de papperna de är ju så himla fina och goa att jobba med.

01 09 10