tisdag 5 maj 2009

.:Bloom & Grow 2:.

Här kommer ytterligare en layout md papper från MME's Bloom and Grow :)

Barn växer så fort och ibland tycker jag verkligen att dom tar ett “skutt” bara från en dag till en annan - Bloom and Grow! ;)

En detalj bild... Jag har använt två olika papper från serien och klippt ut små detaljer, vikt och rullat. Åsså lite band å knappar också ;)

Journaling: (dvs. texten bredvid fotot :))
Jag vaknar ofta upp ur vardagen och inser att du vuxit en massa och att det smitit förbi mig utan att jag lagt märke till att du blommat ut ännu lite mer! Det händer lite hela tiden och du både förvånar och förundrar oss med dina kloka små ord och nya idéer! Du har det allra varmaste lilla hjärtat och ibland är det svårt att tro att du nyss fyllt tre. Du både räknar och skriver och ibland är det svårt för oss att komma ihåg att du fortfarande är ganska liten… Speciellt dagar då du har långa utlägg och förklaringar på hur saker fungerar och varför… Men det som alltid är det samma är de leenden du skapar på våra läppar!
Min lilla vuxna flicka…
Fortsätt väx och fortsätt att blomma!
Puss å kram/Mamma

Ha en underbar dag å tack för titten! :)

.:KRAM:.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för lånet i söndags/Kram MA

(Favvis)Maria sa...

Wow! Supersnygg!

Karin sa...

Ååå vänta du bara, helt plötsligt smäller de till i dörrn å de börjar springa massa kompisar hemma.. å killar!! Dom gömmer sig på rummet, tisslar å tasslar, tömmer skafferiet på allt gott man har.... å suckar, me maaaammma åt en hela tiden.... :)

KRAAAAAAAM

Anonym sa...

WOW så snygga :) gillar verkligen din stil KArin.
Lycka till med nya föreataget... det komer att gå super, det finns många som liksom jag vill göra något åt gäddhäng och bilringar

KRAM KRAM
Katarina

Jeanette Wallén sa...

Underbart fin LO med tänkvärd journaling. Vad söt hon är, din lilla tjej!

Vi ses snart igen - då lite mindre jag. ;)

Kram,
Jeanette

01 09 10