måndag 5 oktober 2009

.:Att göra en höstig dag!:.

Skapat lite höstigt :) En Lo om lilla L med en sk femstegsdikt inbakad efter en utmaning via Magdas. (info en bit ner) Tog fram stämplar, distresser, bling, blommor, 3D lack, spets, pearlmaker och så ljuvliga papper från Pink Paislee, Amber Road.
Vad är en femstegsdikt?
En femstegsdikt innehåller:
1 – ett namn på någon/någonting
2- Två ord som beskriver 1
3- Tre ord som berättar vad 1 gör.
4- Fyra ord som beskriver en känsla för 1
5- Ditt eget namn på 1



Sen till det utlovade "att göra" tipset! (bättre sent än aldrig ;))
Jag har varit och tittat på PrimaDONNOR på Hamburger börs! -JISSES!!! :D
Vilken show!! God mat innan, gott å dricka och en helt fantastisk show!
Jag skrattade bitvis så att tårarna rullade och mascaran rann! Och där emellan fick jag gåshud pga otroliga röstkrafter och skönsång! Vilken present! Tack älskling för biljetterna! Kärlek till max till dig!! :)
Fick biljetter av min älskade sambo och fick bjuda med mig någon medan han stannade hemma och tog hand om hem och familj! :)
Här kommer lite text från Hamburger börs egen hemsida (http://www.hamburgerbors.se/)

primaDONNOR

Tre tjejer med succé efter succé i bagaget slår sig samman igen för att bjuda på en svängig, sprakande och rolig show.
Det blir humor och topplåtar, en föreställning som bubblar av skratt och glittrar med tre av Sveriges bästa röster.
Tre temperament med olika klös i stämbanden.
Tre tjejer som slagit alla publikrekord och spelat för över
en miljon svenskar när de gjorde huvudrollerna i den svenska uppsättningen av ”Mamma Mia”.
Medverkande:
Gunilla Backman, Sussie Eriksson, Charlott Strandberg


(samtliga bilder lånade från HamburgerBörs hemsida)

Så befinner ni er nära Sthlm, så ta er dit och se!
Väl värt varenda krona! :)
Nu jobba lite, ta en kaffe och sen hämta två små kottar! :)
.:KRAM:.
FULLTRÄFF! :) hihi

5 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

Underbar LO! Härligt foto!

Sanna F sa...

Fantastiskt vacker layout!!!!


Verkar som en kul show!
KRAM KRAM å tack för dina fina ord i min blogg :) Jag blir så glad!

Nallebr.. sa...

wow... vilken underbart fin lo!!!!!

Anonym sa...

Wow, såå fin LO! Ja, den showen skulle jag gärna se, vill du se den igen? Kanske bra julklapp till oss från B o S?? Hehe...kram Milla

DrAnnika sa...

Men FUCK SHIT så snygg layout!!
Tack för att jag fick följa med och pyschla med er i torsdags. Förhoppningsvis blir det en torsdag till innan jag återvänder till England - då scrappar vi skiten ur din lokal!

PÖSS OCH KRAAAAAAM

01 09 10