tisdag 1 december 2009

HAN ROCKAR!

Ja... Han gör iaf det i min värld! ;) Vem?! -Tim Holtz! ♥
Han gör nu det årliga inlägget i sin blogg kallat: "12 Tags of Cristmas"
Idag, dag 1 och Tag nr 1. Och utan tvivel är han den mest engagerade tag-makaren jag stött på! ;) Jag kunde inte låta bli att inspireras och göra en lift.
Han har ju en uppsjö av stämplar, dekorationsateraljer etc, etc... Och även om jag lider viss brist jämförelsevis ;) Så har ja viljan, envisheten och en hel del idéer... Så eter en stund hade jag skapat denna... För att se hans tag kika in på hans blogg och förundras och inspireras :)
Det kommer en ny nu 12 dagar framöver, så jag väntar redan nu med spänning på morgondagens ;)

Kram å glad 1:a December ♥
/Karin

5 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Ååååååh, vad snyggt!!!!

Jotack, ajj löööv TH too! Han är ett riktigt inspirationsgeni och jag vill ha ALLA hans produkter. All of them. *yum*

Ska nog leka med min Rock Candy imorgon. ;)

*kram*
Tett

Mathilde sa...

Du gör ju så vackra saker så man blir tårögd!
God jul på dig

Karin sa...

Ärligt, inte för att du är min vän, men ja tycker faktiskt att din va mycke snyggare!!! Å dagen va verkligen inte snygg, men häftigt hur han gjorde metallblomman!!!

Massa kramar på dig??

Å du, grejerna ja ville att du skulle köpa?? Va allt slut?

maybe*mej sa...

jätte jättefin. Älskar dina saker å dina lo´s. Så kul att se Lo´s som är så fint dekorerade. Vilket jobb du lägger ner på många av dem. tack för inspirationen.

Petra/Paradise sa...

WOOOOW!! VIlken himmelskt vacker tag du gjort!!! *dånar*
Vilka detaljer!! Hade gärna sett några riktiga närbilder också..för det känns som man missar en massa när man ser tagen så här på avstånd.

Tusen tack söta du för dina goa ord om min tutorial inne på StampARTic!! *glad*
Många kramar Petra

01 09 10