fredag 23 april 2010

Erbjudande! Gäller bara 23 – 27 april

Måste bara dela med mig! :) ♥
Så här lyder texten från Annettes blogg:
------------------------------------------

Just nu får du tre specialerbjudanden när du beställer från Websters nya kollektioner!



1. Beställer du fem stycken förpackningar med dekorationer får du den billigaste förpackningen på köpet! Obs att erbjudandet bara gäller Websters nyheter i shoppen, och inte heller spets som säljs per meter.




2. Beställ en hel kollektion med sex mönstrade papper och ett vellumpapper till specialpris! Du får dessutom 1 meter spets från Websters på köpet! Beställer gör du här!

3. Dessutom! Tipsa i din blogg och på Facebook, om du är medlem där, om våra erbjudanden och länka till den här bloggen senast den 26 april - då skickar jag med en hemlig present till dig! Skriv länk till din egen blogg i meddelanderutan vid beställningen.

Gör så här
1. Beställ som vanligt i shoppen
2. Tipsa i din blogg och på facebook, om du är medlem där, om våra erbjudanden och länka till min blogg, så skickar jag en hemlig present till dig
3. Skriv länk till din egen blogg i meddelanderutan vid beställningen
4. Jag korrigerar beloppet och krediterar dig för den femte förpackningen med dekorationer när jag packar din beställning

Välkommen in i shoppen

Annette

------------------------------------------------

Jag har redan förlustat mig där inne och DET var inte lätt!! Ville ha ALLT!!! ♥ Men känner du dig sugen, så passa på ;) Bra erbjudande och roligare nu också när allt finns i shoppen!

Ha en underbar helg!

Kram Karin

Inga kommentarer:

01 09 10