söndag 23 maj 2010

.:Fest & i Final!:.

Idag är det söndag och lite trötthet bor i min kropp efter en hejdundrande 40års fest som hölls på mc klubben "Graven" i slussen igårkväll. Full fart, liveband och dans in på småtimmarna. Insåg där och då att om det är sådär att fylla 40 så välkomnar jag den dagen med öppna armar! -Jisses! ;)
Lite nervös var jag innan eftersom jag inte varit på fest sen barnen kom?! Har inte tänkt på det innan men när vi skulle fundera ut när vi var på fest själva senast, så insåg vi att det var trol -04 eller -05 *skratt*
Ja ja.. Nog om det ;) Kul hade vi iallafall!
♥ TACK Sara och Mark för en fantastisk kväll! ♥

Idag drog även Finalomgången igång på AOS i "Svensk Scrapmästare 2010"
Så nu ligger mina två bidrag, "You are the wind beneath my wings" och "Född med hjärtat vid havet" uppe tillsammans med de andra 9 finalisternas bidrag :) Kika här.
Titta gärna in och lägg röster på dom tre ni gillar mest! Info om hur man röstar finns här.

Nu till en nypoppad skål med popcorn och en favorit film i herderlig söndagsanda ;)
KRAM och hoppas ni alla haft en riktigt trevlig helg!
Kram Karin.
(bilder kommer inom kort på mina tävlingsbidrag ;))

Inga kommentarer:

01 09 10