torsdag 23 september 2010

.:Road Trip:.


Japp! Till helgen bär det av!! :) Familjen hemma och jag och tjejorna smiter!!
-Till Ärla!
Och nya dekalen ska minsann få sig en premiär tur! (färgglad i rosa)
Det vankas scrapträff och riktigt mkt tjejsnack! Ryktesvägen har jag också hört ord som:
Slottet, kvällsdopp, Singstar, vin och en hel del skratt ;)
I mina öron låter det som ett bra recept på en riktigt härlig helg! :)

Jag återkommer med bilder och kanske en å annan anekdot ;)
Bara jag och bloggandet från telefonen blir mer sams?!
(Bilderna blir ju jätte skumma!! )

Men nu...
Mot helgen mina vänner!!
.:Stor kram:.

7 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Väntar med spänning på att se vad du skapat!

Vibeke sa...

Hei:)

Har du sett BloggWalken inne hos ScrappeHuset denne måneden?

http://scrappehuset.blogspot.com/2010/09/on-bloggwalk.html

Gratulerer:)

Anonym sa...

åå s skoj!! ingen scrappträff för mig denna gång men skulle gärna träffa dig i stora staden för en fotorunda här framöver:)

Anonym sa...

från Linda Nallebrum (kommentaren här över:)

Anonym sa...

från Linda Nallebrum (kommentaren här över:)

A'laEmmeli sa...

Tack goa söta du för din kommentar! Du anar inte hur glad jag blev för den och jag kan bara säga detsamma om dig! Så go' och så trevlig, önskar att jag hade fått chans att prata mer med dig under helgen men den gick ju i ett nafs! Vore jätteroligt att ses fler gånger, jag försöker ju åka på träffar då och då. Kryssningen hade ju varit pricken över iet men det blir inget med det i år men förhoppningsvis en annan gång. :D Du är precis så go och så trevlig som jag uppfattat dig via bloggen! Hoppas resan hem gick bra för er. Våran hemresa gick åt till att prata om alla intryck vi hade underhelgen så även bilresan hem gick otroligt fort. Ha det så gott! Stor Kram ♥ Emmeli

A'laEmmeli sa...

Förresten glömde ju att fråga; bilden i detta inlägg är det en dekal du satt på bilen? Väldigt häftig i så fall. Blev otroligt inspirerad att göra något liknande. :D Kram igen! ;)

01 09 10