måndag 29 november 2010

.:Julkort med ram:.

Hej där ute!
Och glad första Advent! (lite i efterhand..) Hoppas ni haft en fin helg!
Vi har legat sjuka ända fram till helgen och njöt verkligen av hela helgen och av att bara kunna vara, ta det lugnt och mysa in julen -friska! ;)

Idag kommer ett kort medförandes en lite ny ton av det annars så bekanta "Ho Ho Ho" :)
Och i processen även en 3D ram runt motivet. (Beskrivning finns HÄR)Ganska mycket "jag" faktiskt över det här kortet... Små ritade motiv, egna blommor och blad etc..
Jag gillar ju att skapa och allra helst gör jag just som såhär... Liksom skapar allteftersom idéerna ramlar på... Och oftast (inte alltid ;)) så blir det något färdigt i slutänden.
Ibland blir det inte som jag tänkt mig eller ni vet -idén såg bra ut i huvudet men kom inte ut rätt i verkligheten ;)
Så det händer ju ibland att saker å ting hamnar i papperskorgen... *skratt* Men så är det ju för de flesta kanske...
Denna gång ville jag ha "små motiv" men i "flertal"... och en liten ram runt "som en liten tavla" och sen lite dekorationer... Och så här blev till sen slutresultatet.
Stor kram till Er alla och ha en fin vecka! :)
Kram Karin.

1 kommentar:

Annette sa...

Wow så proffsigt! Visar du mig nästa gång? Pyssla här nästa vecka..??
Kramar

01 09 10