torsdag 10 februari 2011

.:An avrage day with you:.

En layout skapad för LYHK :)
Mitt i tiden som mammaledig kom dom där stunderna.. Stunderna man lyckas fånga på bild just där och då. Här är vi hemma, en vanlig dag... Mitt i livet. Han har ögonen fyllda med tårar efter att ha snubblat påväg fram till mig vid kameran och att vi fastnade i hörnet av en bild berodde på att kameran var inställd på timer och det liksom bara blev så... Gränslös kärlek helt enkelt... Och därav textraden på kuvertet: "kärlek med väldigt stort k". För att symbolisera släktbandet och kärleken så har jag fäst en bit av en av min mormors mors egenvirkade spets som jag ärvt. "kärlek skapad i generationer". (återigen ordleken som jag är så övermåttligt förtjust i *fniss* sorry ;) )
På vissa av blombladen och även på kuvertet har jag dekorerat med crackle accents för att få både lyster och karaktär.


Och dessa halvpärlor... Hoppas verkligen att dom ALDRIG försvinner!! Hoppas nu att ni får en riktigt fin dag och att snön väntar på sig för de som kommer att bli drabbade så att Ni och vi hinner ta oss hem innan kaoset bryter ut!
Har också uppdaterar skissinlägget nu med detaljbild på uppvikbar läsning ;)
KRAM på er finisar!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ljuvlig layout!

Vinterkramen Anna

A'laEmmeli sa...

Heeeelt fantastisk! Så vackert och talande foto, gillar att du skrivit texten på fotot. Så fina decorationer, färger och upplägg. Du är makalös! ♥ Kram Emmeli

01 09 10