tisdag 8 mars 2011

.:Little:.

Jisses vad tiden går!! "Igår" var han en liten liten kille... Idag är han iofs förtfarande liten, men såå mkt större på så många sätt ;)
Vill passa på att... kanske inte be om ursäkt ;) Men nåt åt det hållet för min frånvaro senaste tiden... Efter att jag var sjuk så anföll den stora tröttheten min kropp och dagarna fram till nu har varit minst sagt tröga! ;) Men nu känner jag min åter på banan, så nu kanske det blir lite fart igen.. Men iallafall...
Idag tänkte jag visa lite hur effektfullt det kan bli om man väljer att skapa i endast svart/vitt och sen en komplementfärg. Jag har valt färgen röd för att jag tycker att den är svår... Visa för både mig själv och för er att det funkar ändå ;-) Det gäller bara att våga testa! :D Jag har ju gjort kort i dessa färger ganske "nyss" Men utbrett på en större yta så blir det minst sagt en större utmaning ;)


Det blir ju väldigt färgglatt ;-) Och rött är ju ändå kärlekens färg för många så den går ju hem nästan till vad som helst. Jag har monterat isär en kvist med röda bollar och blad och använt mer utspritt istället. Samma sak med bringswirlen. Klippt isär den med ;)

.:Detaljer:.


Material: svart mönstrat papper, röda bollar, vita + röda blad, vita blommor, bling, artisan elements.

Hoppas ni får en fin dag och varför inte prova på lite nya färger eller en annorlunda färgkombination?

Och för er som har möjlighet.... UT i solen med er! ;)
.:Kram:.

1 kommentar:

Aase sa...

Vilken underbar layout så fina färger du valt att använda :)

Kramis Aase

01 09 10