torsdag 14 april 2011

.:Liten & Underbar:.

Idag kommer en layout från mig med mer fokus på detaljerna i sig än mängd. Bilden på sonen som här är kring 1år lekte jag med i photoshop och sen har inte rätt tillfälle kommit att scrappa den bara... Men när pappan i familjen "märkligt nog" blev av med ett par jeans (ser oskyldig ut ;-) ) Så kändes det kul att symbolisera "familjebanden" med välanvända jeansbitar och sen bara mycket sparsamt dekorerat.



Jag gillar kontraster och därför valde jag jeans mot spets och sen metallbrads mot skira rosor. Och Lite bling förstås i form av halvpärlor mot beige cardstock... Material: Blå spets, rosband, brads, halvpärlor. Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram Karin

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Den här LO'n är så djäkla snygg! Jag gillar den mucho bucho! :D

01 09 10