onsdag 6 april 2011

.:Vinnare underbar onsdag 4:.

Seriös kärlek till alla Er som bidrar till underbar onsdag! Kanske lockar en vinst en del men kanske lockar även gemenskapen och det roliga med att vara med lite med? ;) Jag hoppas ♥ Kan kanske tyckas att aktiviteten från min sida här inne är lägre än vanligt?... Men det betyder INTE att jag inte kikar in dagligen (alldeles för ofta faktiskt ;) hihi) och kikar runt inne hos er och beundrar veckans tävlingsbidrag och även andra alster i era bloggar ;) Kortfattat: har en begravning att ta hand om tillsammans med min mor, sjukdom i närmsta familjekretsen, husbygge, familjeliv och lite diverse annat... Men vet Ni? Ni förgyller min vardag och min helg! Jag sätter mig vid datorn och faller in i en värld av passion, kärlek och kreativitet! Så även om vardagen just nu kräver nån minut extra av mig så är jag så oerhört glad över att denna värld av kreativitet finns så nära till hands.. Så ett EXTRA stort tack idag för att Ni förgyller min dag! ♥♥♥ Jag beundrar Er var och en! Tack ♥ Men nu till det Ni kanske vänta på litegrann ;) VEM styr nästa veckas tävling? VEM tog hem denna veckans vinst? Här kommer veckans bidrag: Stina
Min kommentar: Fulländad! Med kontraster i färger av svart, vitt, lime och lila... Så snyggt!! Och där även det rutiga i fotot kontras med prickigt och vågigt i mönster på alster är denna layout i mina ögon makalöst vacker! Tack Stina för ditt bidrag! ♥


Min kommentar:

Jag vet inte vad du själv tycker?... Men i mina ögon har du utvecklats otroligt mycket det senaste året!! :) Älskar hur du matchat detaljerna i din layout så snyggt ihop med det mönstrade pappret!! Och en personlig favorit är handskriven journaling! ♥ Det ger karaktär och personlighet till ett alster! Och sen gillar jag även blandnningen av olika typsnitt! Riktigt fint Ingba! ♥♥♥


Min kommentar: SNYYYGG färgkombo!! ♥ För mig en otroligt svår kombination att bemästra! Men du har gjort det otroligt bra! svart, vitt, lila och turkos! Sen gillar jag att det mesta ur fotots färger är plockat till layouten! Dvs: Den markant turkosa färgen men sen att fokus ligger på de otroligt söta små skorna och hur det även framhävs så snyggt med färgerna i layouten!! Tok fint Elin!


Min kommentar: Ja... vad ska man säga?! WOW vad snyggt! Färgläggning, färger, dekos och mistdetaljer! ♥ Du är en stjärna på att färglägga och detta kort är makalöst fint! :) Att grå, svart och lila var fint ihop var ju rätt självklart för mig ;) Men sen har du plockat in Beige/brun som otippat (för mig) accent färg! -snyyyyggt!!! Tänk... Man lär sig nåt nytt varje dag! ;)

Tack fina Anna för ditt bidrag! ♥♥♥


Min kommentar:

För mig är detta ett alster som är grafiskt med twist! ;) Grafiska linjer men med mjuka konturer ♥ Som i texten ovan så är jag svag för hansdskriven journaling... Och sen gillar jag det limegröna mot det vita och med en touch av svart... Snyggt! Och det gula samt det "swirliga" ger layouten en mjuk avrundning! Gillar ♥ Tack Anjena för ditt otroligt fina bidrag! ♥♥♥

Och eftersom jag sagt att jag denna vecka skulle RÖSTA fram en vinnare, så får jag nu stå mitt kast och göra mitt val..... (hua vad svårt!!)

.

.

.

Efter noga övervägande.....


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

detaljspaning.....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.Så kommer jag fram till att....

.

.

.

.

.

.

.

vinnaren är...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

STINA!!!! ♥
Grattis fina Du för ett otroligt fint alster! Och stort tack till alla Er andra!!! SÅ fina saker ni skapat!! Jag saknar faktiskt ord.... ♥

Men nu Stina.... -Tänk noga ut en utmaning inför kommande vecka ;)

Jag kommer att förlänga deadline så att man har en hel vecka på sig att göra sitt alster :)

Detta betyder att nästa veckas "underbara" (5) trol kommer att överlappa kommande veckas "underbara" (6) ;) Men fair is fair! Eller hur! En vecka ska man väl iallafall få va? ;)


Så Stina.. Maila mig din utmaning så snart du har möjlighet så lägger jag in den i bloggen ♥


STORT tak för denna veckan och HJÄRTANS välkommen till Underbar onsdag 5 inom kort! :)

Håll utkik bloggisar ♥♥♥


Nu en STOR kram från mig till ER!! ♥

Ha en fortsatt underbar vecka och en riktigt trevlig helg!

KRAM Karin.

2 kommentarer:

E sa...

Håller med om att det är så härligt att bara kunna sätta på datorn så kommer man till massor av härlig kreativitet och inspiration i denna fantastiska pappershobby! Och jag måste allt säga att det är ju Du som förgyller våran dag med inspirerande utmaningar och allt jobb du lägger ner på att skriva några ord om varje alster, jättekul!
Alla bidrag är såå fina tjejer!! Nu ser jag fram mot vad Stina ska hitta på:)
Ha en fin dag allihop!

Kristina sa...

Åååh vad kul! Tack!
Jaha, då var det där med att hitta på en utmaning....inte min starka sida, men nu ligger den i någons mailbox och väntar ;)

01 09 10