söndag 5 juni 2011

Mitt i natten och varför inte blogga lite? ;)
Kl 23:30 tog jag denna bild...

Vackert så att man tappar andan.
Som ni kanske läst och sett redan så har semester nästet varit hos finaste Annette. Här har jag fått andas och bara vara.
Vi har pratat, tränat, ätit alldeles för gott och aaaalldeles för mkt ;) Men är det semester så är det!
Vi har också utbytt viktiga samtal inpå småtimmarna och det har lett till att projekt XXX nått ännu lite längre fram... ;)

Och nu kommer ledtrådarna att blir "större" och snart lättar jag på locket och smyger ut sanningen i sin frihet!

Tillsammans har ni lyckats knäcka nästan hela nöten ;) men jag kommer att berätta exakt i detalj om allt inom kort! Det har varit oerhört spännande att läsa era gissningar! Tack för att ni har delat med er!

En av kommentarerna i ett inlägg var en fråga om jag nånsin tolkar en egen skiss? Och svaret är att jag faktiskt ofta gör det :) Så nu på min semester så tolkade jag en av de senare.. Den med all text.
Och såhär blev min egen tolkning:

Fotat i mörker och med mobilen ;) lovar att uppdatera med bättre foto/foton sen.
Nu sova lite...
(har för tillfället noll täckning... Så inlägget publiceras nog först imorgonbitti.. Knasiga telefon!!! Har funkat perfekt hittills! *morr*)

.:Natti å kram:.

1 kommentar:

Anna sa...

Underbar tolkning av skisser. Förstår att ni måste haft en underbart insprirerande och kreativ helg med en bra mix av allt det goda här i livet. Mången kram,Anna.

01 09 10