tisdag 26 juni 2012

.:You Are My Joy:.

Tänka sig! Jag har lyckats få till ett bidrag till Scrapgalens utmaning för juni! :) -Jihoo!
Utmaningen var "rubriken i fokus"... Så jag satte helt enkelt mina kids i rubriken -i fokus! ♥
Väldans pilligt arbete och mycket funderande kring centimetrar hit å dit för att få allt att passa men efter X antal timmars petande så blev till sist resultatet såhär:
 -You Are My Joy -my everything...
 klipp, klipp, klipp och lite skärande så blev det till sist text ;)
Lite egna blomster blandat med färdiga och ett hjärta klippt i samma färg som blommorna...
Tog tid, men jag är SÅ glad att jag gjorde det!
Kramar i massor! & tack för en GRYMT kul utmaning!
/Karin

5 kommentarer:

olenka sa...

So beautiful!

Ulrika sa...

Gud så snyggt! Förstår att det tog tid!! Underbara färger, och en rolig idé att sätta foton "inuti" titeln!
Kul att du är med och tävlar hos oss! /DT Ulrika

Anonym sa...

Grattis till vinsten hos ScrapGalen! Vilken superfin layout du gjort!

Emma sa...

Ett STORT grattis till vinsten!
Du gör verkligen super fina saker! :)

Katja/MezzaNotte sa...

wow, så fin LO du har gjort- föll för den direkt färgerna och de vackra fotona som ligger så fint i bokstäverna. Grattis till dig!!

01 09 10