måndag 14 januari 2013

.:Ett glittrigt kort:.

Idag hände det! Jag satte mig ner och la allt annat åt sidan för en stunds egentid. Å det funkade faktiskt! :) Både att sitta ner en längre stund OCH att lägga allt det andra åt sidan ;)
Okej... Jag erkänner... Jag hängde först en tvätt ich slängde in en ny.. Fast det gills inte! För det gick av bara farten!
 
Hittade en jättefin skiss på kortskissen.se, så dagens kort blidde efter den :)
Såhär såg skissen ut:
 
Fördelen i mina ögon, med en "ren" skiss är utrymmet för den egna fantasin! Är det mycket detaljer så kan det ibland bli svårt att skapa en egen tolkning.. Fast... Jag är iofs allätare vad det gäller skisser, så det spelar nog egentligen ingen större roll hur den ser ut sålänge den faller mig i smaken ;)
 
Nu får jag överge scrapvrån för en stund och bege mig mot köket och lite middagsbestyr :)
På återseende och hoppas att Ni har det riktigt bra där ute i stugorna ♥
.:Kram Karin:.

6 kommentarer:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Supersnyggt!! Älskar färgerna, dovt och snyggt! Väldigt fin tolkning av skissen. Tack för inspirationen. Kram

Anna sa...

Wow vilket görsketasnyggt kort Karin!!

Vinterkramen Anna

Annica sa...

Vilket vackert kort!!

Katja/MezzaNotte sa...

Ett vackert kort i vackra lugna färger!

Mona sa...

Stackars dig så mycket elende på en gång skönt att höra att du börjar piggna till.
Du har iallafall skapat ett helt underbart kort som riktigt får en att längta till sommaren.
Ha det så gott och krya på dig riktigt ryggelende är ju verkligen inget kul
Kram Mona

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så himla snyggt med det vita och blåa! Och bra med lite egentid! Snart ses vi :) Kram!

01 09 10