onsdag 30 januari 2013

.:You & Me:.

Hittade några papper hemma som jag höll upp tillsammans och vips så visste jag precis vad jag ville göra med dem! Ibland blir det bara så. Man ser layouten innan man börjat. Och vissa gånger blir det inte alls i slutänden som det såg ut på bilden som fanns i huvet... Men ibland så blir det precis som man tänkt sig och den här gången var en sån gång. Jag hittade de stämplar jag ville ha, stansade ut lite detaljer och gick lös med akrylfärg och pensel. Och känslan i slutresultatet är mer "ruffigt" än det jag pysslat med på sistone vilket kändes kul.
Och såhär blev den:
 
En blandning av smått och gott som finns på alstret: Tim Hotlz dies; tattered pinecone, tattered banners och ticket strip. Samtliga mönstrade papper kommer från Glitz. French kiss script, pretty in pink polka och vintage blue rose. Samtliga stämplar kommer från Glitz och setet heter: Laced with grace. Blommor och bling från Prima, Blommor från Wild Orchids Craft och egna (gjorda med bla pinecone stansen) Rubons från Glitz och Jenni Bowlin.
Och herderlig lek med pensel, akryl och vatten förekom endel över denna layout.
Till sist har jag dekorerat vissa detaljer med 3D-lack.
 
Tack för titten och hjärtans välkommen åter! :)
.:Kram Karin:. 

5 kommentarer:

Ciza Patricia sa...

Fantastisk LO!
Jag älskar hur du får till allt. Sådan stämning, färgpalett, komposition. Love it!!! :)

Kram

Pernilla ~Pillan~ sa...

Som jag skrev på Insta, så himla fin!! Liftvarning på den. Hade gärna oxå velat få till lite ruffig känsla.. Blir för mkt ordning o reda på mina ;-) tack för inspirationen.

Maja Stokk / eyovine sa...

Fantastiskt vacker =)

Anna sa...

Jag beundrar dig att du orkar hålla på så med mycket detaljer och göra egna blommor och så!

Underbar är den, fint foto på er båda!

Vinterkramen Anna

Ulrika aka LillBlomman sa...

Galet snygg och så himla fint foto på dig och sonen! Härligt att du testar lite ruffigt för det blev rackarns snyggt! Kram!

01 09 10