torsdag 28 februari 2013

.:May all your dreams come true:.

.:May all your dreams and wishes come true:.
Att drömmar och önskningar ska få gå i uppfyllelse för sina barn är nog det man som förälder hoppas på? Iallafall önskar jag att mina barn vågar drömma om framtiden och att dom vågar tro på sina drömmar och lita på att vad som helst är möjligt... Drömmar är något ingen kan ta ifrån en! Drömmar är något vi alla har rätt till... Att våga drömma är att ge livet och framtiden guldkant och även en chans till att bli det vi önskar och lever för. Som Walt Disney en gång sa...
A dream is a wish your heart makes...When your fast asleep...
En dröm ger åt tanken vingar... Den blir verklig då... 
Tänk att det fortfarande sitter som fastetsat på min näthinna... En stor man var han... Och kanske en av livets största drömmare och sagomakare! I en hård verklig värld behöver iallafall JAG en flykt in i sagornas magiska värld då och då... Och vem kan ge oss en bättre verklighetsflykt än Walt Disney? I mina ögon... -INGEN! ♥
Och här kommer min tolkning av månadens tävling hos Scrapgalen
::MAY ALL YOUR DREAMS AND WISHES COME TRUE::
Det finns en utmaning hos Scrapgalen där man skulle följa en lista med saker som skulle finnas med på layouten.. OJ vad svårt! Det låste sig helt! Och idén jag hade från början är väldigt långt ifrån slutresultatet denna gång. Men så gillar jag ju utmaningar och vart dom tar mig! ;) Så tack för en kul utmaning! ♥ hihi...  
 Lite detaljer...
 Tack för titten och hjärtligt välkommen åter ♥
.:Kram Karin:.

1 kommentar:

Anna sa...

Tycker du lyckades väldigt bra med utmaningen jag!

Vinterkramen Anna

01 09 10