torsdag 21 mars 2013

.:Focus:.

Det blir ordet för mig 2013
.:FOKUS:.
Jag har funderat jättelänge på det ord jag vill ta med mig under året... Och faktum är att det är så mycket olika saker jag vill.. Men ständigt återkommande är ordet fokus...
Fokus på familjen, fokus på det som verkligen betyder något, fokus på "nuet" etc...
Det viktiga är för mig att hitta balansen igen och lära mig att fokusera på en sak i taget och även då på mig själv... Ibland kan man faktiskt få "bara vara jag" för en stund ;)
Och många timmar och 100 funderingar senare så var den klar.
 Inne hos Hobbyworld finns en tävling där något stämplat skall finnas med på alstret.
Och här kommer lite detaljbilder:




Vill också passa på att önska er alla en riktigt fin Torsdag!

1 kommentar:

Titti sa...

Så snyggt med alla fina detaljer på din Lo i härligt snygga färger. Kram Titti

01 09 10