lördag 2 mars 2013

.:Grattis Pappa:.

I helgen fyller min paps år ♥ Och såklart vill jag ge honom ett kort ;)
Och hos scrap-perra har dom sportlovstävlingar denna helgen och en av dessa var ett recept.. Faktum är att jag tycker att det är den svåraste utmaningen av alla! Det låser sig gärna när materialet är förutbestämt. Jag vill alltid lägga till mer! hihi...
Receptet:
ett cardstock -japp! vitt...
två mönstrade papper, ett fyrkantigt och ett rektangulärt -yes!
tre blommor -japp! turkos/vita gardenior
två knappar -check! två turkosa...
en charm -jajjemen! ett hjärta ♥
ett band -jupp! prickigt organzaband :)
två olika färger -japp! turkos/blå glimmermist och vit akrylfärg...
sist men inte minst, tre pärlor -oh yes! ;)
klart och färdigt och det jag lagt till är bara texten "pappa 65" vilket skrevs i forumet skulle vara okej ;) Så jag hoppas att jag inte misstolkat det..

Jag kan även tillägga att första försöket åkte i sopen så det sjöng om det! *skratt* Det är inte ofta som jag skickar saker på det viset! Men det gick banne mig inte att rädda! haha... Det mesta går ju oftast att fixa till, göra om eller ja... Rädda helt enkelt! Men INTE den här gången! ;)
Så nu passar jag också på att önska Er alla en fin lördag och så ses vi som allra senast imorrn igen ;) Kanske.... kanske smiter jag in i pysselrummet mer idag... Det ligger en idé och kliar i bakhuvet som MER än gärna vill komma ut... Men frågan är om familjefriden kan upprätthållas om jag gör ännu en flykt mot pysselrummet? Vi får se ;) Håll tummarna ;)
Kram sålänge!
.:Karin ~ Kajsan:.

2 kommentarer:

Karin sa...

Så härligt att hitta hit till din fantastiska blogg! Massor av inspiration och det är precis vad jag behöver just nu. Har inte haft så mycket energi till att skapa på ett tag. Tack för att jag fick titta in!

Karin sa...

Så härligt att hitta hit till din fantastiska blogg! Massor av inspiration och det är precis vad jag behöver just nu. Har inte haft så mycket energi till att skapa på ett tag. Tack för att jag fick titta in!

01 09 10