måndag 1 april 2013

.:You're so sweet:.

Godmorgon! ♥
Idag ett kort i toner av brunt och blått...
Ibland går det bara år pipsvängen med inspiration och ja... Allt...
Det här var en sån dag. Tanken i mitt huvud var nåt helt annat än det som blev slutresultatet!
Egentligen är jag nog inte missnöjd med kortet detalj för detalj... Men helheten i slutresultatet blev inte som jag tänkt mig... Kortet har inte "det"... Men oavsett färg, form och helhet ;) så blidde det ett kort och så snart jag hittar rätt ägare till kortet och texten kommer på plats så kommer det med all säkerhet kännas lite bättre.  
Så här kommer till slut dagens kort:
Jag har lagt 3D lack på skor och på pippin för lite extra "piff"...
Med andra ord... Saker man tänkt på ett visst sätt blir inte alltid så som man såg det framför sig när idén ploppade upp... Men det betyder inte att man ska strunta i att göra klart ;) För huvudsaken (i min värld) är att man gör det man tänkt sig och blir det inte helt okej så spelar det ingen roll! Alla idéer förtjänar att få komma till liv och även om de blir "mindre bra" så betyder det också att man kommer att uppskatta nästa gång det blir "rätt" SÅ mycket mer! ♥
Idag är en extra ledig dag! Så varför inte njuta lite extra idag och kanske unna dig nåt litet extra "bara för att" dagen till ära?
Må gott och ta hand om dig!
Livet är inte perfekt!
Och det är det som gör det så intressant och meningsfullt! ;)
♥Kram Karin♥

1 kommentar:

Iffa ...... sa...

Hej!
Jag tycker detta kortet blev jättefint!! jag förstår vad du menar.....jag tycker sällan mina kort "blir som jag tänkt mig" =) Fast det är lite av charmen i denna hobby tycker jag, man ser sina saker och provar och ser vad som passar för varje projekt. Blått och brunt är så fina färger tillsammans och din färgläggning på håret = såååå fint gjort!!!
Unna sig ja = har gjort det fööör många dagar känner jag nu, fniss....men det är alltid svårt att motstå om det står framme, kanske skulle "unna" mig en promenad idag oxå istället kanske,hihi.
Kram Iffa

01 09 10