söndag 17 november 2013

.:Monokromatiskt:.

Hej vänner ♥
Här kommer mitt bidrag till semifinalen i the european scrap battle.
Det blev mitt sista bidrag i denna tävling och jag önskar de återstående ett varmt lycka till i finalen.
 
Jag valde att göra mitt monokromatiska bidrag i "offwhite"... Vilket då betyder att allt ska gå i samma toner av den färg man väljer.
Kanske är jag petig och överdrivet noga? Men är det monokromatiskt så tycker jag att det ska VARA det också. Så de få detaljer i mitt bidrag som avvek från mitt färgval har jag målat vita.
Lite färdiga blandat med egengjorda blommor...
Chipboards, metallblad, pins, bling och pappersblad...


Det har varit kul att vara med i en tävling där så många glada människor från olika länder deltagit :)
Jag kommer dock inte att anmäla mig till nästa år av personliga skäl.
Men tack alla för att ni engagerat er, hejjat på och röstat och tack till alla som varit med! :)
Ha en fortsatt riktigt trevlig helg
.:Kram Karin:.

Inga kommentarer:

01 09 10