söndag 2 mars 2014

:Till min Pappa:.

Hej!
 
Idag firar jag min paps. Han fyller år på måndag men vi kommer att fira idag då det är söndag och hela familjen har möjlighet att samlas ♥
 
Lillebror har legat på akuten ett par dagar och har äntligen fått komma hem så delar av mig firar det minst lika mycket.
 
Dagens kort är även själva presenten. Det jag tänkt ge min paps släpps inte förrän på hans födelsedag 3/3. Så firandet blir därför i dagarna två ;)
 
Men hursom... Det gör ju att kortet behöver ha en "dubbel-funktiion"...
Och så blev det:

 Om man öppnar rosetten hittar man något extra och det är här jag kommer att
placera texten för det givna presentkortet.
 Inuti sen skriver jag den sedvanliga grattistexten och med kramar från mig och familjen.
De underbara gångjärnen ger en liten hint om att det finns något gömt...
I mitt fall så är det ofta detaljerna som gör det ;)
 
Nu är det hög tid att andas vårmorgon och ladda för ännu en härlig söndag ♥
 
Kram till er alla och även med en önskan om en fortsatt fin och kreativ söndag!
Kram Karin~Kajsan 

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint! Och jag älskar ju gångjärn, vad roligt att se hur du använt dem :) Här firar vi också den här veckan. I kväll skall vi på 18-årsfirande och samtidigt fyller pappa år. I morgon fyller mamma. Tittade in här för att få inspiration till ett kort, och det fick jag :)
Kram

01 09 10