söndag 6 juli 2014

.:Bröllopskort:.

Hej!
 
Sommarvärmen har kommit och det är kanske fler av oss som får chansen att gå på bröllop och andra ljuvliga tillställningar såhär i sommartider.
 
En vän till mig skulle på bröllop och frågade om jag hade lust att göra ett kort till brudparet.
Så i klassiskt vitt fick det bli ett kort i lager på lager och med blommor och bling.
Och såhär blev det:

En utstansad fjäril har jag sen dekorerat med 3D lack och glitter.

Insidan fick sig också en vända av lite olika lager.

Och slutligen baksidan där min personliga "handgjort" stämpel fick sin plats i en embossad ljus ton.
 
Hoppas att ni alla fått njuta lite av sommarvärmen och att kreativiteten får sig en skjuts nu med alla nya fina möjligheter till härliga sommarfotografier ;)
 
Ha en fortsatt underbar dag! ♥
.:Kram Karin~Kajsan:.
 
Övrigt jag använt bla:
Spellbinders, Nestabilities Fleur de Lis Squares S4-318 
Spellbinders, Nestabilities Romantic Rectangles S5-090 
Spellbinders, Nestabilities Floral Ovals S4-356
Fjärlil från Marianne Design, MD Creatable Butterfly 3 LR0115
vitt strukturerat cardstock, Thunder Trio #1 White T10-1001 
 
 


1 kommentar:

Denise van Deventer sa...

Such a stunning monotone card! Beautiful and delicate details!

01 09 10