måndag 29 september 2014

.:The keyholders:.

Hej!
Söndag och en sista dag på ännu en härlig helg.
Idag har jag en layout skapad av bling, metall, doilies och egengjorda blommor.
Ett kort säger mer än tusen ord sägs det...
 I mitt fall så är det precis så.
Kottarna fajtas då och då såsom barn gör... Och de fina tillfällen då dom har enormt kul ihop så hinner jag oftast inte föreviga ögonblicket... Då är jag alldeles för upptagen med att njuta av stunden och bara leva i nuet.
Men denna dag hade jag kameran med mig. Jag skulle fota för kommande fotoalbum till familjen.
Just denna dag var kottarna på ett fantastiskt humör och glädjen lös i både deras och mina ögon.
Och ett flertal oförglömliga foton lyckades hamna på minneskortet ♥
 .:The keyholders to my heart:.
Dessa ord säger mer än jag kan förklara...
Nog må det fajtas och bråkas dessa två emellan...
Men de gånger då dom fungerar ihop...
Dessa tillfällen skapar magi inombords... Dessa tillfällen gör livet värt att beundras ♥ 
Önskar er alla en fortsatt underbar söndag!
 
Materialet såsom metall tex, som jag använt finns förstås i Strömstadsshopen.
 
Och för er som väntar på kommande tävling...
Sikta på första oktober ;) I Strömstadsbloggen... ♥
 
.:Kram Karin~Kajsan:.

Inga kommentarer:

01 09 10