torsdag 30 oktober 2014

.:Rosa förvaring:.

Hej,
Idag kommer ett tips på hur man enkelt kan göra egna matchande förvaringsburkar.
Mina burkar har jag som förvaring till pennor saxar och annat löst som jag vill ha framme på bordet när jag pysslar.
Jag använde en glasburk och en konservburk.
------------------------------------------------------------
Hi,
Today a I have a tip on how you easily can make your own storage cans.
I made two different ones för the things I want to have visable on my crafting table.
I used one glass jar and one metal can.
Jag grundade med vit Gesso och målade sen med rosa matt färg innan jag sen dekorerade med blommor spets och tejp.
------------------------------------------------------
I started out with a layer of White Gesso, then I painted them in pink and thereafter I decorated with tape, lace and flowers.

Ha en underbar dag! / Have an awesome day!
 
Kram/Hugs
 
 

Materiallista/Materiallist

MS Craft Satin Ballet Slipper PL32035 
MS Craft Paint Utility Brush Set 3pc PL32246
MD Roses Paper Tape PT2306
 MD Roses are red RB2204
 MS Craft Paint Gesso Primer White PL32314 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

01 09 10