lördag 28 mars 2015

.:Ett improviserat kort:.


Hej
Inför den träff jag var på i förra helgen så hade jag gjort iordning ett gäng utskrivna stämplar för att ta med till eventuella kort…
Men vilken nytta gör det om man ändå lägger kvar dem hemma?! *suck*
Som tur var så hade jag i alla fall penna och akvarellpapper med mig ;)
Så till helgens första utmaning fick det bli något lite sådär improviserat.
Utmaningen var att skapa ett kort som var 10x10cm.
Och med papper, penna och akvareller slutade det såhär:
Dekorerad med lite blommor och bling...
Och till min stora förvåning och lycka så vann jag första pris med denna lilla goding! ♥
Det är inte utan att man blir lite extra glad när motivet är ens eget ;)
Och alldeles unikt för just detta tillfället... 
 
Stort tack för titten och från mig till er:
Ha en fortsatt riktigt trevlig lördag!
 
Kram Karin~Kajsan
 

2 kommentarer:

Tinchen sa...

oh I love this little bird and the colours are great. I love this card.
Regrads Tinchen

Åsa/asamia sa...

Superfint, du ritar så fint och gör såååå fina kort!

01 09 10